Selecció de personal Projecte “Va de feina” 2025


QUÈ S’OFEREIX?

  • 1 plaça per a joves com a auxiliar administratiu/va a les oficines de l’Ajuntament de Mont-ras
  • Mitja jornada durant el mes de juliol i agost de 2025

TERMINI 

Finalitzat

Anunci BOP 48. Edicte 1860 d’ 11 de març de 2025

BASES DE LA CONVOCATÒRIA – CONSULTA-LES AQUÍ

CONDICIÓ D’ADMISSIÓ D’ASPIRANTS

Les persones que es presentin a la convocatòria cal que compleixin les següents condicions, tal i com especifica el projecte:

  •  Tenir entre 16 (fets abans de l’1 de juliol de 2025) i 20 anys (fets com a màxim el 31 d’agost de 2025)
  • Estar empadronat/da a Mont-ras amb una antiguitat mínima d’1 mes a la data d’inici del termini per a la presentació de sol·licituds.
  • Estar en possessió de la titulació de Graduat en ESO o equivalent (en el moment d’iniciar el contracte laboral).
  • No patir cap malaltia que impedeixi el normal desenvolupament de les funcions per les quals es realitza la present convocatòria.
  • No trobar-se exclòs en cap de les causes d’incapacitat i d’incompatibilitat assenyalades per la normativa vigent.
  • No haver participat en edicions anteriors del projecte.

Consulta aquí la LLISTA D’ADMESSOS I EXCLOSOS

Data de les proves: DILLUNS 28 D’ABRIL A LES 17.00H A L’AJUNTAMENT DE MONT-RAS

Consulta aquí l’ACTA DE RESULTAT DE LES PROVES

Per a més informació: joventut@mont-ras.cat

Data d’actualització: 30 d’abril de 2025. 08:56h